✿Sarawak Blogger✿ Tak tahu nak update ape. - Marvin Mawan

22 Januari 2012

Tak tahu nak update ape.

 Habis je makan malam, layan tv jap  tapi cerite pun x de yang best le hari ni. Ni yang menyebabkan aku bosan tahap kriktikal ni. Nak plan buat ape pun otak blur. mungkin ni le yang orang kata bosan.

 Last-last aku ambik keputusan on line je , on letop pas tu conet internet tapi tak tahu nak buat ape. aduhyai.. Aku pun berface book le kejap. Boring punya pasal ku pun try le satu app kat facebook

                                                                       LINK INI

 Tak sampai seminit lepas tu sampai le laporan bergambar kat wall aku. malas aku nak cakap ko tengok le sendiri. Tapi tak leh caye sangat ramalan ni kan. Nama pun ramalan

waaaa tak nak tak nak tak nak 

p/s: Tapikan pekara yang segitu x boleh kita elakan. walaupun pergi kat mana sekali pun. Terima je lah dah lumrah alam kan. 

0 comments: