✿Sarawak Blogger✿ Penderma sperma di siasat. - Marvin Mawan

29 Januari 2012

Penderma sperma di siasat.

WASHINGTON- seorang lelaki yang asalnya dari  California, Trent Arsenault (gambar)  disiasat kerana melanggar peraturan cara-cara seorang penderma.Dan disiasat oleh pihak berkuasa AS


Trent Arsenault menderma sperma beliau atas belas kasihan bagi membantu pasangan yang telah mendirikan rumah tangga tetapi tidak dikurniakan cahaya mata dan tidak mengharapkan apa-apa balasan.


Lelaki tersebut mula di ambil perhatian oleh pentadbir makanan dan ubat AS (FDA) pada tahun 2009 kerana menyebabkan 14 kelahiran.



Tetapi Arsenault juga tidak mempedulikan surat amaran FDA yang mahu dia menghentikan kegiatan tersebut.




Saya mahu terus aktif kerana saya banyak menerima e-mel daripada pasangan tiada anak yang meminta sperma saya.
“Cerita mereka sama, mereka tidak mampu menggunakan khidmat bank sperma kerana bayarannya terlalu tinggi,” kata lelaki itu.
Orang ramai yang membeli sperma daripada bank sperma berdaftar biasanya dikenakan bayaran di antara AS$200 (RM608) hingga AS$675 (RM2,052) untuk satu dos sperma.

info dari mynews
................................................................................................................................................................
susah nak cakap la kan zaman sekarang ni macam-macam kes ada. Orang iklas dipertikaikan kalau tak iklas  tak tahulah nak cakap, ye la kan manusia ni suka menilai orang dari kesilapan berbanding dari segi kebaikan.Boy bukan le nak memenangkan kes Arsenault kat atas tu cuma merepek je ~hehe ~ (^_^)~.

0 comments: