✿Sarawak Blogger✿ Contest "Jom Tambah Geng Blogger" Mr-boy ikot hehe - Marvin Mawan

23 Januari 2012

Contest "Jom Tambah Geng Blogger" Mr-boy ikot hehe

Tadi kan masa dok layan sembang-sembang kat facebook. Aku tak perasaan pulak ada pelawat kat blog aku. pas tu dia tinggalkan link kat ruangan chat yang tak seberapa indah kat tepi sebelah kiri blog aku tu.
 lepas aku klik kan aku pun sampai kat blog dia. aku pun folow blog dia pas tu aku ada terbaca satu contest. Macam tergerak je hati nak ikot. tapi tak tahu siapa bos punya contest

dan selepas tu sampai aku  sampai ke distinasi yang di ingini.
dan aku baca le syarat-syarat penyertaan.

Syarat-Syarat Penyertaan :
1. Wajib follow Belog Siti Nadia..
 2. Buat entry bertajuk "Jom Tambah Geng Blogger"..
3. Paste Banner yang tak berapa nak banner ni dalam entry itu..
4. Tinggalkan link belog and id fb dekat komen entri nie..
Hadiah-Hadiah Penyertaan :
Tempat 1st : Wang Tunai RM50 + Hadiah Sampingan..
Tempat 2nd : Wang Tunai RM40 + Hadiah Sampingan..
Tempat 3rd : Wang Tunai RM30 + Hadiah Sampingan..
Tempat 4th : Wang Tunai RM20 + Hadiah Sampingan..
Tempat 5th : Wang Tunai RM10 + Hadiah Sampingan..
Tempat Saguhati : Wang Tunai RM5 + 5 Hadiah Sampingan..

p/s : Cuba.. Jangan Tak Cuba..

 (*-*) SEMOGA BERJAYA (*-*) 

sory aku copy dan paste haha jgn mare ye :)
kat blog bos contest siti nadia

    syarat pertama 


      syarat ke dua
                                                                     
     syarat ke 3

ke empat 

terpaksa aku tinggalkan pesanan kat  

jom tanya-tanya kat blog dia :)

setel aku dah join dah :)

0 comments: