✿Sarawak Blogger✿ Boy

16 April 2016

Terung 'dayak' & terung masam sarawak

Salam...


korang pernah makan terung 'dayak sarawak' tak? Boy ada tanam sikit adalah dalam 30 tunas dah tinggi setengah jengkal tu pun dalam masa 3 minggu. Nak tunggu buahnya memang lambat mau dalam 3 bulan kot boy pun tak pasti , mudah-mudahan pekembangan pokok terung aku ni tinggi sampai berbuahkan hasil



Sumber pic: google
Sumber pic : dari hp Boy 

Tak sabar rasanya tunggu terung boy ni keluarkan hasil. Masak simpel pun sedap terung ni tak perlu bubuh perencah macam-macam. yer..... kena pulak terung+daging ke +ikan ke semua jadi. tau-tau dah tambah 3 kali nasi sendiri pun tak sedar.

emmm tu jelah cerita pasal terung 'dayak' ni ada masa boy sambung lagi... 

salam damai bye-bye.


20 April 2014

Ati bisi amat ka update blog tang idea gak nadai

ohaaa,,, nama rita kita you?

arap ke manah meh, arap ke meruan hidup beberkat belama. nama enda cerita ka dicerita ke aku nye? tang enda gak aku nemu ndai buah runding..

meri aku runding you ,ila melanja sekelim sumboi haha.. umbas meh nya ndai entu belanja tu you...
bisi gak ati ka update cerita pasal artis tang lembau gak. bisi gak ati ka naip pasal politik enggai ke mayuh gak pro pro parti enda  bengat setuju legi.

kati ti pasal pengarap kitai orang kristian ulih ka you? nama runding kita tau gak ka..

nuffnang

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Rakan Blog

BACK LINK
    blogger widgets Free Auto Malaysia Backlinks CK Free Auto Backlink Malaysia Free Backlink ServicesFree Promotion LinkFree Smart Automatic BacklinkMAJLIS LINK: Do Follow BacklinkLink Portal Teks TVAutoBacklinkGratisjapanese instant free backlink Free Plugboard Link Banner ButtonFree Automatic Backlink Service My Ping in TotalPing.com Entertainment blogs
    Iklan Jawatan Kosong
    Malaysia Free Backlink ServicesFree Promotion LinkFree Smart Automatic BacklinkMAJLIS LINK: Do Follow BacklinkLink Portal Teks TVAutoBacklinkGratisjapanese instant free backlink Free Plugboard Link Banner ButtonFree Automatic Backlink Service