✿Sarawak Blogger✿ Boy

11 Jun 2016

Pengerami Gawai 2016 Di Rumah Tanjung Perpat Kabong

ohaaa Selamat Ari Gawai 2016


Taun 2016 ka sakali tu, kami semenyanak nadai pulai ke menua laban kiruh amat enggau pengawa ba alai kerja bisi tim Audit ka ngecek pengawa ka digaga 3 taun sebedau tu. Ati bengat tak tengut-tengut ka pulai ke menua. Tang ka pan sabar ajak meh...

Nasib bendar gak menyadi aku tok  Facebook  Bujang bisi ngambi vedio ulih gak dikena mantup ka ati lelenggau ka bala di menua taja enda pulai gawai. Terima kasih menyadi

Tang enda entu panjai endar vedio di ambi ia engka enda cukup memory kini talipun tudah hehe ka agi ila ambi panjai agi jang ;)










Gawai nyau udah ka lempus tang nadai ngawa taun dudi  gawai baru gak kitai betemu. Jaga pengerai belama ohaaaaaa selamat gawai serta selamat ngiling bidai.

16 April 2016

Terung 'dayak' & terung masam sarawak

Salam...


korang pernah makan terung 'dayak sarawak' tak? Boy ada tanam sikit adalah dalam 30 tunas dah tinggi setengah jengkal tu pun dalam masa 3 minggu. Nak tunggu buahnya memang lambat mau dalam 3 bulan kot boy pun tak pasti , mudah-mudahan pekembangan pokok terung aku ni tinggi sampai berbuahkan hasil



Sumber pic: google
Sumber pic : dari hp Boy 

Tak sabar rasanya tunggu terung boy ni keluarkan hasil. Masak simpel pun sedap terung ni tak perlu bubuh perencah macam-macam. yer..... kena pulak terung+daging ke +ikan ke semua jadi. tau-tau dah tambah 3 kali nasi sendiri pun tak sedar.

emmm tu jelah cerita pasal terung 'dayak' ni ada masa boy sambung lagi... 

salam damai bye-bye.


nuffnang

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Rakan Blog

BACK LINK
    blogger widgets Free Auto Malaysia Backlinks CK Free Auto Backlink Malaysia Free Backlink ServicesFree Promotion LinkFree Smart Automatic BacklinkMAJLIS LINK: Do Follow BacklinkLink Portal Teks TVAutoBacklinkGratisjapanese instant free backlink Free Plugboard Link Banner ButtonFree Automatic Backlink Service My Ping in TotalPing.com Entertainment blogs
    Iklan Jawatan Kosong
    Malaysia Free Backlink ServicesFree Promotion LinkFree Smart Automatic BacklinkMAJLIS LINK: Do Follow BacklinkLink Portal Teks TVAutoBacklinkGratisjapanese instant free backlink Free Plugboard Link Banner ButtonFree Automatic Backlink Service