✿Sarawak Blogger✿ Tempat pelik dibumi dikesan melalui google map - Marvin Mawan

25 April 2012

Tempat pelik dibumi dikesan melalui google map

Bumi adalah sesuatu yang amat indah untuk diteroka? Walaupun kita ni berharta mana pun, mempunyai jet dan heli pribadi. Tak mungkin kita dapat melawat seluruh tempat di serata dunia.

Tetapi dengan adanya teknologi seperti google map, kita dengan mudah je hendak pergi kemana-mana kawasan pun. Tetapi keadaannya tak sama seperti kita menjejakan kaki ke kawasan tersebut.

Tetapi apa yang penting tanpa kita pergi kat kawasan tu, kita dah tahu dah kawasan tu ada apa? Untuk pengatahuan am kita juga.

Dulu pepatah kata " jangan seperti katak bawah tempurung" sememangnya tak nampak apa-apa perkembangan dunia luar. Tetapi dengan adanya internet hanya duduk di rumah sahaja kita tahu keadaan dunia luar. walaupun kita tak pergi pun tempat tu.....

Bestkan Zaman sekarang ni? best tu memang best, tapi istilah "sejarah" jangan pula kita lupa. Tanpa adanya sejarah,masa depan tak wujud sama sekali. Oleh itu kita fikir sama-sama........ tak kira sejarah apa pun yang kita pernah lalui bersama. Jangan dihapuskan dalam memori.

kerana sejarah adalah sesuatu yang sangat indah bila direnungkan......

oh yee vedio kat bawah ni adalah mengisahkan tempat-tempat pelik diserata dunia yang di zoomm melalui google map.... tanpa membuang masa anda dan masa boy... jommm kita layan...

kepada pelayar internet yang mempunyai  kbs connet yang agak slow boy x leh nak tolong... tetapi boy sarankan pembaca save link ni di bookmark computer mahupun letop pembaca masing-masang. mana le tahu. mana le tahu bila line internet dah elok boleh sambung layari vedio "pelik yang boy maksudkan ini".

0 comments: