✿Sarawak Blogger✿ Sibuk le kawan - Marvin Mawan

09 April 2012

Sibuk le kawan

Kebelakangan ni aku sibuk sikit, on line pun kadang-kadang je. Ya lah kan dah nama pun sudah berkerja ni. Nak fokus seratus peratus on line memang tak boleh lah. Kalau tak kerja siapa nak bagi duit. Memang ada yang kata duit bukan segala-galanya. Tapi kalau tak ada duit jugak tak jadi mende, tak kan nak mintak kat orang. orang pun dapat duit dari berkerja membanting tulang dan fikiran. Aku ni bukan anak dari kelahiran tauke-tauke besar pun, Dari keluarga biasa-biasa je.

 

Lain le kalau ada kapal dua tiga buah ke, mempunyai syarikat perniagaan besar-besar ke. Atau senang cerita KLCC tu Aku yang punya, cuma ambik sewa je kat orang. Boleh le aku duduk memanjang ja kat umah on line depan internet, bukak face book la, layan blog la. ronda-ronda blog member sealiran minat ke atau macam-macam lagi laa yang kat dunia sesawang ni.

 

blind-man

 

Tu le alasan aku nape aku jarang on line karang ni. sibuk frens. Tapi tak le sesibuk macam v vip tu. yang tu tak leh nak cerita le kesibukanya. Kat situ nak berucap kat sini nak ucap. leh kata semua tempat nak pegi biasa la orang peramah memang macam tu. Macam kita yang sedang-sedang peramah ni tak leh la nak jadi v vip kalau macam tu.

 

Tapi kalau dah nama v vip ni tak de seminit kat ofis pun berdering telefon memanjang je. Tak terkira emel diterima dari dalam negara dan luar negara tu masuk. Macam kita ni siapa nak cari tak on line pun orang tak kisah sangat.

bukan nya penting pun aku ni dalam hidup diaorang kan.

 

Tapi walaupun aku tak on9 bukan bermakna aku lupa kat korang semua. aku ingat kat korang, entah apa khabar le kawan on9 aku. tu sebab aku kekadang rindu nak on line sebab ada timbulnya perasaan yang macam gitu. Harap-harap korang pun rindu kat aku juge hehe.. ;)

 

ukeyyy  lain kali aku update cerite lain ok. kali ni aku sihat dont wory pembaca hehe

0 comments: