✿Sarawak Blogger✿ Dunia blog ni banyak mengajar aku erti jangan sombong. - Marvin Mawan

17 Februari 2012

Dunia blog ni banyak mengajar aku erti jangan sombong.

Memiliki sebuah blog persendirian, memang banyak proses nak sign up kat google le, yahoo le, g-mail le
dan blogger.Dan ada lagi yang berkaitan dengan tu.

Tapi ada ke orang baca cerita kita ni, jawapan nya senang je, syer je kat face book ke. twitter ke dan banyak lagi website yang sealiran dengan tu.

oh ye,, mengenai cerita jangan sombong memang banyak ketogeri sombong tak boleh nak senarai semua. Ada yang ingat dia berilmu dan tak nak syer kat org, Ada yang rasa diri tu dah popular dah tak sedar dah mana dunia nyata mana dunia maya.

Ada juga yang ingat diri tu cantik/kacak, orang tanya khbar pun buat tak tahu, bukan orang nak ngorat pun saja je tanya khabar.Tu pun berat mulut nak jawab. Tak pe le kalau mcm tu, kita tak paksa sangat org bagi resporn ni. Terpulang le pada diri dia nak fikir ape tapi jangan le sombong.

Nak buat macam mana kan, org dah ingat diri tu cantik dan kacak berharta pula tu.Tapi jangan le show off sangat. Ramai lagi yang kacak cantik kat dunia ni termasuk aku   hihi tak de le,, aku tak senarai pun.

Ingat tu tak jadi apa kalau kita memiliki sikap sombong dan berat nak memaafkan org yang pernah buat salah kat kita. Lama-lama org jadi meluat dan benci lagi ada. Ok la,, kita fikir sama-sama pekara tu, semua dah bijak pandai dah.

Tu je pun aku nak update kat blog aku ni utk hari ni, update cerita panjang-panjang point tak de pun tak guna juga.

ok lain hari jumpa lagi
luahan iklas
mr-boy

0 comments: