✿Sarawak Blogger✿ Umai kami di menua - Marvin Mawan

09 Jun 2013

Umai kami di menua

Tak lelenggau aku ke umai, tetegu ati ka nepu gambar umai kami dimenua din ba blog bisi gak dikungsi ke ngagai bala pemaca.

Kati kita bisi umai ka? kami bisi pan umai paya engi kami.. aku lama endar enda kumai sekumbang ke udah gawa dimengeri. sinu gak ati ku lebuh ngenang apa enggau mak aku gawa kediri din, ka pan udah jereki gawa dimenua orang.

Suba aku nusoi ke kita, selalu aku kumai melangkan sebelah paya begiga ke anak tuman kauk enggau pemansai lalu lempis enggau daun apung, haha.. apuu enda berasai nyau nambah-menambah asi hihi masuk mat makai.

Nadai entu milih pemakai dimenua tak ka memaggang nyawa masuk amat. kadang-kadang manjuk meh ulah sebelah madang umai, nemu kita nama utai dipanjuk ku burung engkeruak nyamai amat ia gak mayuh sebelah umai enda ibuh panduk macam-macam leman resepi tunu ajak cun meh..

Tang ti umai bukit enda aku nemu penti pemali laban kami nadai umai bukit, tang ti bumai paya. ngumbai terer enda gak tang nemu.

start ari betambak, udahnya mantun rumpun ti nyau udah ngandung anak padi lalu muru pipit ulah kami lelak bepangkung ke tin muru pipit, udah padi cukup tuai lalu ngetau. nemu ku ngetau anang nuan ngumbai ku enda nemu haha tau cilin sapa tua dulu ngemenuh ke sintung menang hihi...


tu meh gambar umai kami 



nya lah gaya umai kami dimenua din, tang aku diatu bumai ba kedai ka pan gawa dimenua orang dini meh bisi umai enggai-enggai pan bumai ba kedai meh aku. nganti  pincin ila meh bendar ke melangkan ba umai baru begiga ke anak tuman ke lempis :)

sampi-sampi ke ngicak ke panjai umur, gerai nyamai lepas pincin gik dapat kumai. 


0 comments: