✿Sarawak Blogger✿ Blog enggau laman web mesti ngembuan lesen - Marvin Mawan

09 Jun 2013

Blog enggau laman web mesti ngembuan lesen

Bisi kitai ninga cerita tok? enda patut nadai sangka ku. Ti nadai ninga nadai nemu jaku gok ku engka nya bedau ninga meh nya kini.

Lebuh keterubah aku maca berita tok nyau tetanya gok aku ngagai diri empu, ti semua ka ditagang memaggang bah nadai ulih bejaku meh kitai ti baka tok, angguk-angguk ajak pala.

Ya baka blog aku tu ke nadai entu bengat populo penguntung nadai gak entu tak mayuh,, baka bulan nyin tadi di cek aku ka rm1.48 sen nambah dalam  nuff aku keni ka ngaga lesen ya bakanya..

Ia gak ti baka ngembuan blog kediri anang bejai ke sapa-sapa enda orang ka nutup serta mesti bisi lesen sangka ku.. enda gak aku tak nemu endar semina sangka ajak nya tadi.

Pemanah digaga kitai ti mensia enda meda anang irau Tuhan bisi meruan meda nama utai ke digaga kitai baik ke manah tau ke enda ulah kitai sari-sari anang irau meruan di catit memaggang nama batang pengawa ke dikerja kitai.

0 comments: