✿Sarawak Blogger✿ Duit syiling mengghairahkan dari ROME - Marvin Mawan

03 Mac 2012

Duit syiling mengghairahkan dari ROME


Boy nak cerita kat korang macam mana lagi ni, Kalau duit pun dah berunsur pelik-pelik.Kegunaannya lagi la pelik-pelik. Sebagai manusia yang normal dan mempunyai akal dan fikiran so kita fikirlah mana yang terbaik untuk diri kita dan masyarakat bagi menilai dan membuat keputusan secara pro.

 Menurut info mengenai duit syiling ni. Asalnya duit syiling ini dari negara rome, Tak tahu la juga... apa motif sebenar kerajaan sana buat syiling tu macam gitu, nak seni sangat la tu kot.. Ya la seni pun seni juga tapi janganlah  seni   tu menyebab kan jiwa tergoda..

Bukan satu gambar ja mengenai duit syiling yang mengghairahkan yang boy cerita haaa jom kita tengok gambar-gambar kat bawah ni. Bagi yang bawah 18 tu tak leh la nak tengok.. Mana akak-akak abang-abang yang sedang baca info ni. 

Jauhi daripada kanak-kanak ye... itu ja pesanan daripada boy.







Agak-agak kalau korang dapat duit ni korang tak segan ke kalau nak beli ape-ape kat kedai, Dibuatnya makcik yang jaga kedai tu sebaya mak kita. Dan awek cantik yang jaga mesti tersipu malukan. tu bagi yang lelaki nak beli barang

Bagi yang popoan pula, boy tak tahu nak komen apa sebab boy tak pernah jadi seorang popoan hehe












0 comments: