✿Sarawak Blogger✿ Dijadi ke siti cerita?! - Marvin Mawan

01 Ogos 2013

Dijadi ke siti cerita?!

Sebedau jaku dirintai panjai, di pun ku dulu enggau selamat datai nuju bala pemaca ya ke udah kala nyenguk tau ke bedau kala lalu tu meh keterubah nyenguk langkau aku ba menua ‘blog’ tu. Meri besai terima kasih laban enda beberat ati deka limpang enda lama maca nama enda utai ke deka ditusoi aku ngenang ‘dijadi ke siti cerita’?!
Nadai gak entu tak beberita amat gak utai ke dicerita aku tu legi, semina deka mai bala bekungsi kesiti vedio ke dipeda aku tadi di post ke bala kaban ba facebook. Terubah ku meda apuu ko ati ku amat manggah cikgu tu nembiak laun datai pan lalu disebat , nadai ditanya-tanya nama kebuah tudah laun datai.
Diperati ku gak lama-lama enggau nyinuk cerita ba vedio enda panjai nya tadi. Nemu gak cikgu nya lalu nyasat nama kebuah tudah nembiak nya laun belama datai ke sekula.
Dia la aku lalu tetegu ati meda , kasih amat ni bekungsi baju ia enggau adi ia dikena nurun sekula. Patut meh kasut tudah nyau peraq-peraq kamah. Kenya ko indai ia madah.


‘Ti cigu ka malu nuan suak ke ajak jari, anang jak kitai minta-minta ba orang’
Kira ke bakanya meh munyi leka sebut ia udah di kalih ke jaku iban, ti baka bisi salah di kalih aku nya tadi minta ampun auk, arap ke kita gak nulung aku ngemetul ke kalih jaku nya tadi.
Udah aku ke ninga jaku pesan indai ia nya tadi, nyau ka neritik ai mata ku ninga indai ia nyebut kenya. amat landik amat gak sida ia ngaga vedio nya. Tepantup amat dalam pengidup, ti baka orang ada-ada lalu bepengidup senang engka enda berasai sangka ku penyinu ke bakanya. Tang enda patut gak enda sinu mesti bisi penyinu.
Tau beterima kasih meh kitai ke udah meruan pengidup ngagai Tuhan laban enda nyepi pengidup ke bakanya. Laban pengidup semua datai ari Ia magang-magang.
bah… nyau ka nyurut kediri aku ila aku ngelansa cerita bukai gak. ti lebuh bisi awak.
Ti baka bisi salah eja paham-paham la auk…. nadai jaku bukai aku ulih madah
‘Semina minta ampun’.
tata….
betemu baru ba randau ke bukai….Fingers crossed

Vedio ulih dipeda DITU https://www.facebook.com/miz.crizna/posts/573818569330451?notif_t=comment_mention

0 comments: