✿Sarawak Blogger✿ Pengerindu Kitai Enda Sama - Marvin Mawan

19 Jun 2017

Pengerindu Kitai Enda Sama

Lama amat enda natuk ka kibut ba blok aku tu. Nadai entu bengat bisi ari Nama berita kita ka nyenguk Blok aku tu manah ka? arap ka manah mih ,, ti enda manah enda tetemu ka blok tu sangka aku haaa Nadai gak entu tak bebatang endar utai ka di tusoi aku ditu semina enggai enda gok. asai ka ka ngetu aku natuk ka kibut tu tang jari tu gak enggai bebadu bisi jak utai ka di taip ka ia. terus ka ajak la kala jari tu benung ka amat natuk... sekumbang dua kumbang tu ke udah mayuh amat cerita org sebelah pis buk madah ka diri mendam pengerindu ngagai pangan diri ... kada ka amat haaa kada enda bisi utai ka diulih ka hihi (ketawa org jai ba cerita tamil ari enam) bah.... besambung dulu cerita tu ila naip baru hahaha...... baru ka shok... haaa

0 comments: