✿Sarawak Blogger✿ Pengerami nama enda baka tok. - Marvin Mawan

09 April 2013

Pengerami nama enda baka tok.

Hyee kaban,, betemu baru kitai. sapa ke bisi maca kira ke betemu mehnya. Ia ke nadai maca bedau gak betemu, ngarap ke kita ulih nusoi meh ngagai bala bukai ke bedau nemu..

Sebedau aku ngemanjai ke cerita ke deka dicerita aku tu legi, taja pan enda entu tak sensasi munyi ko org ia ke bedau nemunya nyau tau nemu gak lebuh meda.

ehh... belog aku tu suba di type aku ngena jaku bahasa malaysia, tang laban ke rindang ngena jaku diri nyau nyamai agi gak ngena jaku diri empu, ni tak ngena jaku orang ajak kitai. Lalu jaku kitai empu enda ditemu orang kasih ahh....  sampai bila kitai ka bakanya, nyau enggai ngena jaku diri empu, ujung-ujung ila ucu icit kitai pan lalu enda meh nemu jaku kitai. Ni enda deh udah patih dibai ngena jaku org di rumah sesari.

Tadi aku bisi muka Pisbuk  aku enda lama, tak te peda ke pengerami nyelai meh aku deh.. amat nyelai kaban pengerami sida ianya ni baka ke ngerami ke ari tutun sedunia, geli amat atiku. Enggai nyadi enda tucum lelegup ia meda pengawa sida ia bakanya.

Ti baka kita bisi anak mit, sereta ke agi besekula anang mai ia kita meda gambar nya. Enggai ke tak ditunda sida ia ila ba sekula,nya baru ia kitai disalah ke orang. Menua orang ke di tasik din enda ulih tunda kitai amat-amat, macam-macam pengawa digaga sida ia,

Nadai gak salah ti ko nunda utai ke manah ko aku...

bah..nya ajak meh dulu kaban ila meh aku becerita baru. Anang entu enggai ngenatai ke diri ngagai gereja auk, "besembayang" rajin, rajin ke... buai runding ngelusu ngagai gereja. Ampun penyalah anang entu mayuh ngaga penyalah.

0 comments: