✿Sarawak Blogger✿ Superstar you tube - Marvin Mawan

04 Mac 2012

Superstar you tube


Siapa sangka dirinya boleh dikenali sebagai artis dan dikenali seluruh tanah Malaysia. Mula-mula hanya suka-suka membuat persembahan ,dan merakam vedio dan dimuat naik di you tube.

 Tanpa disedari mereka bukan hanya suka-suka sahaja berbuat sedemikian. Sekaligus ia menarik minat jutaan penonton dan menjadi 'superstar' dalam sekelip mata.

Dunia maya siapa bijak menggunakannya bukan sajaha ilmu yang diperolehi malah kehidupan seharian pun akan terjamin,dan meningkatkan sumber rezeki.

0leh itu kita sebagai pelayar laman sesawang fikir-fikirkan, apa tujuan sebenar kita untuk melayari laman sesawang tersebut.

Jalan sudah ada tapi takut hendak melangkah sebab buta. Contohnya sebuah blog, ramai yang  tahu dan ada juga segelintir yang tak tahu. Memiliki sebuah blog walaupun proses penghasilanya adalah free dan juga ada yang domain.

Blog mampu menambahkan punca rezeki kepada si pemiliknya. Apa tunggu lagi? peluang dah ada depan mata. Kalau tak digunakan sebaiknya boy pun tak tahu nak cakap apa kita fikir-fikir sama-sama.

Mana yang tiada memiliki blog persendirian bangun ye... kita sama-sama memperkembangkan dunia blogger. Mana yang dah ada blog tu, dari copy paste sehingga yang otai-otai yang dikenali dan ternama
boy ucapkan selamat berblogger.

info - http://www.blogger.com langkah utama jadi seorang blogger  LAYARI DAN CLIK

0 comments: